肥呀! 魚生!

食少D~食少D~

星期三, 11月 17, 2004

Joy Luck Club

今年修多了一科不是Business既科
就是Introduction of English Literature
聽個名好似好勁
實係讀莎士比亞架啦
錯 呢個只係Introduction咋
無d咁既野
不過最近Miss要我地看既一本書
叫 Joy Luck Club
就真係幾好睇啦
Miss放套Film俾我地睇既時候
我都差d喊左出黎
最大原因係好似講緊我同我呀媽

媽媽係make in china
我係 make in hong kong
雖然我聽到我媽媽講既"大陸話"
但係我唔識講, 唔識用黎表達

媽媽既觀念同我好唔同
佢會成日講black side既野
我唔會

細過既時候我都有fight過我呀媽
但係大個左
就無左啦

不過我到依家都唔係好明我呀媽




0 Comments:

發佈留言

<< Home