肥呀! 魚生!

食少D~食少D~

星期日, 11月 07, 2004

COW姐給我的

好耐無寫過日記啦
因為好耐都無試過坐係電腦台前做野啦

今晚特別寧靜

cow姐的情況好似唔係太好呀
主呀 你使佢唔好咁辛苦呀

首歌終於作好啦
好想cow姐快d聽到呀
好想見到佢聽到呢首歌個樣呀
我幾時先可以探到佢呢

基督徒唔怕面對死亡
因為知道自己必定上到天堂
親眼見到為自己釘在十字架的主
親眼看穿主那帶著傷痕的手

有時我都會問主點解我要生存呢
但係當我問完之後
我再望返自己親邊既人
佢地都未信主
包括我爸爸
雖然呢刻我好唔喜歡佢
但係"神愛世人"
神愛地球上任何一個人

好希望我認識既人
都認識呢位神

呢位神
永遠站係人那邊的


0 Comments:

發佈留言

<< Home