肥呀! 魚生!

食少D~食少D~

星期二, 11月 09, 2004

吸呀吸

很多東西都想記下來
因為最近神成日都俾好多驚喜我呀
繼四個女仔俾請食pizza事件後
琴日同大女探cow姐時
係沙田一間餐廳食飯
呵呵 竟然俾人請食糖水呀
嘩 想不到 我同大女d吸引力竟然吸到黎沙田

講返琴日探cow姐
我地三個好醒呀
大家都無喊到
我地佢床邊唱歌
係佢床邊講自己既近況
係佢床邊聽佢講野
甚至只係係佢床邊望住佢
呢d情我永遠都唔會忘記
好開心 佢好鍾意我地首歌呀

我記得琴日安靜既時候
睇緊使徒行傳
「路司得城裡坐著一個兩腳無力的人
生來是瘸腿的 從來沒有走過
保羅講道 保羅定晴他 見他有信心 可得痊癒
就大聲說: 你起來 兩腳站直
那人就起來 而且行走 」

前面既路不知如何
因為從來沒有走過
但我要主的話呀
使衪看我信心的眼睛
我必定能
使發酸的雙腿站正

今日睇牙醫
好疼呀
因為佢"篤"到我d牙肉
叫又叫唔到
因為牙醫十隻手指到差唔多係我個口到整緊
果一刻好想咬埋個口 咬斷醫生d手指
下次覆診 又俾醫生調去沙田睇
受苦既事幾時先過去呢

好野
返埋今日
又有一個long vocation啦
下星期一先再返學





0 Comments:

發佈留言

<< Home