肥呀! 魚生!

食少D~食少D~

星期二, 11月 29, 2005

開始償還

望著白色的信封
膠水把封口貼得很實
跟心情一樣
用剪刀小心翼翼地剪開信封
抖震的手笨拙地把信打開
我看見不是一堆還款數字
而是我的未來...
壽司--->再見
pizza--->再見
Delifrance--->再見
虾蛟燒賣--->再見
任食自助餐--->再見

要還錢就要節衣縮食啦
唯有向美食唱首歌道別吧
"I LOVE YOU 你可否聽見嗎..如今我只想你 見你一面也好 容我念掛"

3 Comments:

  • At 9:10 下午, Anonymous 匿名 said…

    等我留言先

    化妝品 --> 再見
    靚衫靚鞋 --> 再見
    靚耳環--> 再見
    電話 --> 再見
    pocket pc--> 再見

    唯一係護膚品唔可以講再見 :p

     
  • At 10:42 下午, Blogger shanshan said…

    都係同學仔最了解...

     
  • At 1:48 下午, Blogger Pooh said…

    我都係咁話
    樣樣都可以再見
    由其是食
    當減肥
    唯一護膚品唔可以
    慘過冇得食

     

發佈留言

<< Home